fredag 26. februar 2016

Postinfluensa

Etter influensarunda som nesten tok livet av meg sist veke, er eg i dag heilt utmatta etter ei heil veke på jobb; det henger lenge i! Etter at feberen forsvant har eg hatt så vondt i brystet at eg tok meg ein tur til legen - kun for å få bekrefta at (eg lurte på om det var det som hadde skjedd) lunge og hjarte var tipptopp, men sidan eg har hosta så masse så hadde eg skikkelig gangsperre i heile overkroppen. Nice.
Det er snø denne veka - også :)
I går fant eg også ut kven pasient 1 var - altså kven som smitta meg. Karma altså; ho var dødsjuk i to veker, eg klarte meg med 5 sjukedagar. Men no er det endelig fredag, og eg og lillesøster SÆRLEG trenger helg. Vi hoster masse framleis begge to, og ein av oss har vore veldig sutrete heile veka (aint me...). Mmm, fint vær skal det vere også! Bra fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...