tirsdag 23. februar 2016

Skummel meg sjølv

Klesskapet vårt altså! Etter eit år er det framleis ein meter med HEAVEN - og eg irriterar meg når det ligger rask der som gjør at det ser brukt ut - eg vil aller helst ha det spotless! Det er det dessverre sjeldan, for den glassplata som ligger mellom skuffer og hengte plagg er lett å leggje ting på.
No er eg grei med mannen og leggjer ikkje ut bilete av korleis hans side ser ut. Han har samme opplegg som meg, nesten, men det ser annleis ut. La det vere med det. No i jula tok eg vekk noko rart frå stua som har vore der og berre vore rart i mange år. Nemleg ei gipsansikt.
Så da tok eg ansiktet og la det inni skapet mitt. På veg vidare. Eg veit ikkje kvar. Det bør vere på loftet, men eg er redd det blir ødelagt. Og eg kan ikkje kaste det. Det er jo meg.
Det vart laga da eg gjekk på dramalinja på Gol. Eg er sikkert 18 år, give or take. Det tok lang tid å lage avstøypinga, men tanken var at vi skulle ha den til å lage masker til oss. Det gjorde vi ein gong, og det var gøy, men no klarer eg ikkje å kaste den. Kanskje vil eg lage fleire masker ein gong? Uansett er det jo ikkje alle som har seg sjølv i 3d? For eg ser ganske lik ut, gjør eg ikkje? :)
Men fyttirakkeren den er skummel der inni skapet mitt. Slik ser den ut sidan eg har lagt den langt inn for at eg liksom ikkje skal kunne sjå den. Yessda, neida, her ser eg den jo ikkje! *grøss

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...