torsdag 11. februar 2016

Vår!

Du veit den kjensla du får etter at du har vore sjuk - når du føler deg betre og kjenner at du har energi igjen? Som vanleg vil eg nesten seie, har den eine forkjølelsen blitt overlappa av ein influensa, så forkjølelse på nytt; og det utan å ha ein einaste dag med kjensle av overskot. Ein veit at det blir betre, men ikkje når.

I dag er svaret! Det kan vere det var draumen om ferie som eg hadde da klokka ringte. Men mest trur eg det var ungane som samarbeida, og ikkje minst himmelen da vi gjekk ut av døra. Klokka var 07:40 og himmelen var blå!
Sofa eller uteliv? Ja takk begge deler? :)
Det er så deilig med LYS om morgonen!! Det satte i gang endorfinproduksjonen og da kom jo omsider kjensla av overskot. Lys altså. Skal ikkje kimse! Heldigvis er det møtedag på jobb, og eg vel å gå mellom møtene. Noko som vil gje meg ein heil time med dagslys og sol i dag! Det blir nydleg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...