onsdag 20. april 2016

Chiapudding


Chiapudding er kanskje ikkje lenger så hit, men samma det - eg har omsider skaffa meg ein pose med chiafrø og da skal det etast! Chiapudding er veldig lett å lage! Likevel har eg kun laga det fire gonger - og det er fordi ein må planleggje ein del - det tar tid frå ein miksar til ein kan nyte ferdig pudding!
Eg har brukt soyamjølk begge gongane eg har laga det. Mange bruker kokosmjølk, og det er kanskje betre. Før sjølv om eg lar det stå i mange timar blir det ikkje heilt pudding. Det blir meir som suppe med pudding i om det er forklarande. Kanskje veska eg bruker ikkje er tjukk nok? Eg er litt usikker.
Men godt er det! Sjølve frøa smaker ikkje noko, de sveller opp og blir litt sagogrynaktige i konsistensen. Soyamjølk er deilig, så sjølvsagt smaker det godt som halvsuppepudding også! Men det som er rart med denne lille porsjonen er at det er nok - eg blir mett! Lenge.
I påska klarte eg å planleggje inn ein pudding ein kveld. Lurer på om eg kan lage det om kvelden også spise neste kveld? Det fungerer i alle fall veldig bra som kveldsmat!
Storebror fatta interesse for frøa, og lurte på om vi kunne så de. Det gjorde vi, som karse på våt bomull. Etter få dagar i vindauget på kjøkkenet spira de alle saman! Søte små spirer. Eg smakte på ein - den smakte veldig sterkt, så vi konkluderte med at chiafrø kan spire, men det smaker ikkje godt av spirene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...