lørdag 22. oktober 2016

4 x 4

I dag er dagen der eg skulle ønske vi var tre foreldre. Eller fire egentlig. Alle i heimen har "things to do and people to see" og alt foregår på ulike stader og ingenting foregår i gåavstand til oss. Da er det ei utfordring, fordi vi ikkje kan skaffe barnevakt som kan hente og bringe. (eller; vi KAN jo det, men det betyr masse ekstajobb med forklaring av veg og eg veit ikkje kva. For å seie det slik: ingen av barnevaktene våre har eigne barn, og da fell de igjennom her :))

Det er ordna. Det er jo sjølvsagt det. Mannen tar med storebror og leverer han før han skal vidare, også møtast de etterpå (for å gå på Brann Stadion å sjå kamp). Eg leverer lillesøster hos ei venninne som også skal i bursdagsselskap kl.13, så ho blir levert og henta av foreldre i det huset; også kan eg hente ho på samme stad som eg leverte ho når eg er ferdig på jobb. Og her er jo de to ekstra foreldra på plass! I tillegg til de to som skal henge med storebror i dag. Voila! Seks foreldre!
Takk for gode venner altså! Den sjølvvalgte familien vår - rett og slett! Også skal vi prøve å leve etter YogiTe-visdommen innimellom også. The purpose of life is to enjoy every moment.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...