torsdag 13. oktober 2016

Vennskap

"Jeg har fått meg kjæreste!"
"Ja? Kven er det?"
"Oliver!"
"Ok. Er han kjekk å leike med?"
"Ja!"
"Korleis veit du at de er kjærester da?"
"Fordi vi har sussa!"
Ei veke seinare hentar eg lillesøster på sfo, og på veg mot bilen ser vi at det står ein gut og ser på oss. "Ha det lillesøster" ropar han. "Ha det Oliver"
"Så det er Oliver?"
"Ja"
"Kjæresten din?"
"Vi er ikke kjærester lenger"
"Kvifor ikkje?"
"Åh, jeg orket ikke mer!"
"Kva skjedde?"
"Det er skikkelig kjedelig å vere kjæreste. Vi må susse og gjøre sånne kjæresteting hele tiden."
"Kva meiner du med kjæresteting?"
"Være sammen hele tiden. Jeg vil leke med andre også. Så da er vi ikke kjærester lenger. Da er vi venner."
"Det synas eg var veldig lurt. Det er best å vere venner."
"Ja"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...