søndag 25. desember 2016

Faddergåver

I år bestilte eg faddergåver hos ungane som eg synas var både lure og fine og nyttige; men som vart blitt bestillingsverk - og ein del masing frå mi side før de vart ferdige.
Eg kjøpte inn store fyrstikkesker og nokon telys. Frå nettet printa eg ut to ulike kunstverk i hamaperler. "Eg vil ha to av kvar. Vær så god." Lillesøster perla sine to etter oppskrifta. Ho berre skifta ut nokon farger.
Individualisten vår brukte malen, men lagde eigne design. Kjempeflotte!! Eg limte de på eskene - og ho-ho-ho; julegåvene var klare! Ungane bruker å lage julegåver til faddarane sine, og dette var det de fikk i år.

Det er berre tre på biletet; den fjerde leverte vi til tante og onkel i Florø da vi var der i haustferien-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...