søndag 19. februar 2017

Skøytevinter

I dag skal vi på Iskanten saman med klassen til lillesøster! Det er faktisk tredje skøytetur på oss i år, så vi slår alle rekorder!
Her er frå tidlegare i februar da vi var på Slåtthaugen kunstisbane. Det er supert når det er sol. I dag regner det, så da er det fint å kunne vere inne. Lillesøster er blitt kjempeflink å stå på sine nye kunstløpsskøyter!
Storebror har jobba ein del meir med å bli stabil på isen, sjølv om han har lenger fartstid med skøyter på beina enn ho. Når tre av oss synas det er så gøy med skøyter er det fint om også han synas at det i alle fall er ok. Denne dagen øvde han seg masse, og klarte til slutt å komme seg fint framover utan å dette! Da vart det med ein gong mykje gøyare! Sjølvsagt!
Mannen har gamle langrennsskøyter frå 90-tallet. Han har vore på utkikk etter hocheyskøyter i vinter, men de har vore utsolgt for hans størrelse kvar gong vi har vore innom sportsbutikk. Men han er knallgod på de skøytene han har! Eg kjøpte meg nye kunstløpsskøyter etter å ha brukt samme sidan begynnelsen av 90-tallet. Det var ein enorm forskjell både på stabilitet (de er jo ikkje like mykje brukt) også vart de slipt til meg; og det da var det mykje enklare å vere stabil på isen utan at anklane knakk over på sida. Finfint! Eg gler meg til skøytedag med første trinn!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...