torsdag 16. mars 2017

Kunstløp

I vår går lillesøster og eg på kunstløp, og det er så utruleg gøy! Ho har lært kjempemasse og eg har lært kjempemasse! Vi trener samtidig, de har barnegruppe og voksengruppe på samme tidpunkt og det er så genialt! Vi storkoser oss begge to! Eg har lært å gå baklengs, ta piruett, hoppe (litt) og føler meg innimellom litt elegant - det er så utruleg gøy! Min lærar er ein utruleg flink russisk isdanser, ALT ser lett ut når han gjør det! Digger torsdager! I dag er eg der derimot "aleine" sidan lillesøster skal i bursdag akkurat i kunstløptid.
Ja, også har eg kjøpt nye skøyter som eg alt har fått slipt to gongar. Det er vist ikkje alltid det er meg det er noko i vegen med - det har vist seg to gongar at det har vore skeivslipte skøyter ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...