fredag 14. juli 2017

Disneyprinsesse

For eit heilt år sidan var lillesøster i hageselskap til ei jente ho møtte på eit av 6-åringsarrangementa de hadde i den lokale kyrkja vår. På hageselskapet vart det servert prinsessete som de hadde kjøpt på Disneyworld in the big US of A.
Eg gosja meg nok over desse teposane at eg fikk med meg to heim! Og tenk at de har stått i teboksen min i eit heilt år! For teen var kjempegod! Den vart servert i lillesøster sin store Elsa-tekopp som vi kjøpte i Danmark for to år sidan. Det er det største kruset vi har så det lånar eg titt og ofte.
No som vi er 14 dagar i Paris skal vi sjølvsagt hive mange pengar ut vindauget og oppleve EuroDisney! Lillesøster har veksla inn bursdagspengane sine i Euro slik at ho kan handle for de inne i Disneyland. Oh kor eg, ho og vi gler oss! Eg var der i 1997, 20 år sidan der altså, og eg trur nok at eg vil sette meir pris på det no!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...