torsdag 26. oktober 2017

Sjokoladekake og før-førjul

Når både to - og firbeinte i familien er fødd på første halvdel av året (meir eller mindre) blir det lite kakeaktivitet på hausten. Derfor er det EKSTRA STAS når vi ein sjeldan gong baker noko søtt og godt.
Vi (les: eg ) er alt i superjulemodus og teller ned vekene til eg kan finne fram julemusikken. Hausten har så langt susa av gårde, og før eg rekker å snu meg er det ENDELIG jul (igjen)! Denne hysteriske før-førjulstida er favorittida mi, og det er om å gjøre å få mest mogleg av juletingene gjort no mens eg enda synas det er stas. Derfor har eg handla inn mange julegåver, og julekort er straks bestilt. Det er fint å gjøre det no - da kan livet snurre og gå fram mot jul og alt er på stell! Eg tenkjer på julekaker også, men DET venter eg med til uti desember!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...