fredag 21. desember 2018

To do today: juleferie

Sjeldan har vel ein desember snegla seg saktare fram. Det har nok noko å gjøre med at eg følte at det var desember midtvegs i november. Slik sett har desember vart i nesten 5 veker, og enda har ikkje sjølve jula komt. Det er nok der det kom litt skeivt ut i år.
Det som faktisk har vore desember har vært fullpakka med aktiviteter. Neste år må vi kutte noko vekk - vi trenger virkelig ikkje å gå på alt! To julebord, fire juleavslutninger, der eg var ansvarleg for to, sju førjulsarrangement, derav ein som eg var ansvarleg for, tre konsertar, fire slag julekaker, tre førjulsbesøk, minst femtifire uanmeldte besøk til ungane, jobb, trening, sofarens, nye brannvarslere, førti julekort, gåver til venner og familie, nær og fjern, julefilmar og slenging i sofaen. Det er ein del førjulsarrangementer her eg vil kutte ut, slik at det blir meir tid til siste punkt på lista.
Mot Fløybanens nedre stasjon - som ei lyselv ned bakken
I dag er det siste arbeidsdag før ferie. Det blir markert med kaffe fra Starbucks og ein litt kortare dag. Det er forøvrig på sin plass, for ei treigare arbeidsveke skal ein leite lenge etter.
Dagen ferien begynner er den beste dagen. Og eg skal kickstarte juleferien med å legge meg å sove etter middag. Kun fordi eg kan!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...