fredag 17. desember 2021

Desemberhygge del 1


Tidleg i desember var vi på julekonsert i Håkonshallen og høyrte på Trygve Skaug. Da vi gjorde dette i fjor var det 20 publikum - denne gongen var det 600! Det var så stor forskjell - og gøy å oppleve begge!
Det var lysutstilling på Festningen, og den rakk vi å gå igjennom før konserten satte i gang. Ganske så magisk!

Full sal i kongehallen!
Etter konserten åt vi kveldsmat på Starbucks - og lata som om vi var - ja, kvar som helst andre stader enn Bergen :)
Snø - og den låge vintersola skal nytast! Her er det ti minutters jobbpause i solstolen. Med varm bukse, jakke, hue, skjerf og vintersko. DETTE er det beste med heimekontor synas eg!
Helgetur til Voss der vi fikk med oss denne soloppgangen:
Året nærmar seg slutten, og med det er eg også ferdig i vikariatet eg har hatt sidan februar. Med aukande smittetal i Bergen vart avslutninga mi digital med mat-, sjokolade- og blomsterlevering på døra.
Vi rakk å gjøre noko frivillig arbeid fysisk i desember -
men veldig mykje vart flytta over til enda meir skjermtid. Mellom jobb og verv trur eg aldri at eg har vore så mykje på digitale møter som eg har vore i desember i år!
SOL OG SØNDAG! Eg og mannen stakk til skogs der vi fant oss ein stille plass ved vatnet der vi fikk nyte varme solstråler, te og ro.
Også på veg tilbake til bilen! Tenk å vere så heldige å bu slik! Eller i alle fall i nærleiken av slikt!
Ungane bakte lussekattar dagen før dagen slik at de kunne ha med seg på skulen dagen etter.
Midt i den svartaste vinteren - og i veka der all snøen regna vekk og skulane stengte - blomstra den eine orkideen min! Berre den lillafargen der minner oss på at SNART! Snart blir det lysare dagar og blomster!
Og med det gjekk vi inn i andre delen av desember :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...