onsdag 7. november 2012

København


Rask flytur opp Runde Tårn
Med "Karsten og Petra i Tivoli" som CityGuide fikk vi med oss masse da vi var i København i helga saman med jobben til mannen min. Laurdagen var open for kva ein skulle ønske - vi valgte sightseing og litt shopping. Og god lunch sjølvdagt:)


Laurdags kveld - sjølve julebordkvelden - var vi på Wallmans Salonger og kosa oss med eit fantastisk show, nydelig mat og vin og øl i alle glass. Etter fire timar vart Cirkus-bygninga om til ein nattklubb som mellom anna spelte 90-talshits; da var det ikkje anna å gjøre enn å kaste både høge helar og dressjakke, og danse det vi orka. Våt av svette (og regn) subba vi inn på hotellrommet da klokka var 02-eit-eller-anna; eg kan ikkje hugse sist eg var voken så lenge! Vi hadde det KNALLGØY!


Eg seier ikkje at julebordet eg skal ha med min jobb, i kontorlokalene der vi jobbar, kjem til å bli like gøy, men det skal holde hardt;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...