fredag 23. november 2012

Venninnekveld - og intervju med storebror.

Via foreldremanualen.no fann eg eit intervju ein kunne ta med barnet sitt - og gje svara vekk i farsdagspresang. Ideen var veldig god - men vi hadde trolldeigfigurar i boks - så eg tok intervjuet uavhengig av farsdagen. Her er svarene storebror gav, fire og eit halvt år gammal (skrive ned akkurat slik han sa det)

Kva pleier mamma alltid å seie til deg?
Eg tenker - ja - eg veit det! Eg må finne tenkekluten (ein gammal vaskeklut som han kallar for tenkekluten) Ver så god.
Kva gjør mamma glad?
Å seie fine ting.

Kva gjør mamma lei seg?
Når nokon ikkje er snille med deg.

Kva gjør mamma for å få deg til å le?
Gjøre mange morsomme ting. Å hoppe og danse synes eg er veldig morsomt og gøy.
Korleis var mamma da ho var barn?
Inni magen til oldemor Liv. (han trur at oldemor Liv er mammaen min)

Kor gammel er mamma?
100!! Det var enkelt. (haha:D)

Kor høg er mamma?
Voksenhøg.

Kva liker mamma best å gjøre?
(Lang tenkepause) Danse

Kva gjør mamma når du ikkje er heime?
Rydder huset. (det rette svaret er sløve forann TV, men dette høyres jo mykje betre ut!)

Kva er mamma veldig flink til?
Å hugge ved (det stemmer sikkert, men eg har aldri prøvd det)

Kva jobber mamma med?
Jobbmenn (WHAT??)

Kva er mamma sin favoritt mat?
Syltetøy

Kva gjør deg stolt av mamma?
At du er snill med meg

Kva liker du og mamma å gjøre sammen?
Danse

Kvar liker mamma å reise?
Med meg og lillesøster. (det er jo mine favorittreisevenner - også mannen da:))

Korleis veit du at mamma elsker deg?
Det betyr at du er veldig glad i meg. Inni hjertet ditt. (godaste!)


Mamma, no skal eg spørre deg også skal du svare! Kva gjør eg om mandagen?
Da er det byggedag i barnehagen, så da bygger du kule legokreasjoner.

Riktig! Veit du kva eg gjør på når eg skal pusle?
Du tar ut alle brikkene, også pusler du.

Veit du kva eg pleier å gjøre når det er sol?
Da bruker du å gå barbeint på verandaen.

...og da var samtalen over på noko anna:)

I kveld skal eg og mannen på teater, og etterpå er det vin og skravling heime med barnevakten:) Mannen min studerar vedsidan av jobb, og i helga er det prøveeksamen. Det betyr at mens eg sitter og heller i meg vin skal han sitte ved dataen å jobbe. Jaja - slik er det!


Frå ein anna venninneogvinkveld med ei anne venninne og vinflaske.


GOD HELG!

1 kommentar:

  1. Så herlig intervju! Kjenner at jeg gleder meg til å ha samtaler med ungene når de blir litt eldre =) Ha ei god helg!!

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...