mandag 25. februar 2013

Skappelgenser - sort of...

Som eit litt meir "skikkelig" restegarnprosjekt begynte eg på Skappelgenseren i str.2/3 år. Med feil garn og feil pinnar - men ved godt mot. Problemet som alltid kjem når eg strikkar med restegarn kom - for lite garn! Og umogleg å kjøpe meir sidan eg ikkje hugsar kvar eg har kjøpt og når det vart kjøpt, og "magebandet" er vekke for lengst. Sidan dette var feil garn og feil pinnar vart delen som skal vere rundt kroppen for trang og tanken kort. Medan eg framleis jobba med dette tenkte eg at eg kunne gje vekk gensaren i 1-årsgåve til nokon.
Men da eg skulle begynne på armane og hadde under eit halvt nøste igjen falt interessen for heile plagget - dette vart jo berre teit! Så da vart det to korte armar. Med andre ord ei STRIKKA T-SKJORTE! Vi har ledd masse av den; gensaren ser heilt teit ut i seg sjølv - ikkje fult så teit på lillesøster (som eit pølseskinn). Ho brukte den ein slapp ettermiddag, også la eg den i "gje-til-gjennvinningsboksen".

To nøster med fint og sikkert dyrt og i alle fall deilig og mjukt garn er brukt; tross alt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...