onsdag 27. februar 2013

Yoga

Etter at eg var uheldig på fjellet i desember har eg gått til fysioterapaut for å løsne opp rygg og nakke. I tillegg til behandlingane der har eg fått eit treningsopplegg som eg gjør heime. Det inspirerer også andre i familien å ta nokre øvelser:)
Også med den flotte kveldssola ute - og Lille Jack (ny barneTVfavoritt!) på TV.

Sprekingen her er heime i dag med vond hoste saman med mannen som har influensa. Vi hangler meir eller mindre alle saman, får tru det går raskt over!

I går fikk eg raska litt i blomsterbedene. Ei heil trillebår vart full med rusk og rask - og eg såg at vi hadde fleire irrgrønne spirer som no har fått litt meir luft. Velkommen vår!

1 kommentar:

  1. Hei og takk for koselig kommentar hos meg! :) Blir helt varm i hjertet av mange søte bloggedamer som titter innom min verden og legger igjen spor. *takk*
    Så fin blogg du har. Veldig søte de luene du har strikket. :) Og litt hagearbeid hørtes kjekt ut, dog ganske fjernt for en som har en meter pluss med snø i hagen... :)
    Ha en fin dag. Og god bedring til sjuklingene i heimen din.
    Hilsen Inger-Lise

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...