torsdag 28. november 2013

Intervju med storebror

Hight-techsida av storebror (om mannen)
For godt over eit år sidan gjennomført eg eit kort "intervju" med storebror. Etter at eg var på Foreldrekonferanse i Oslo for to veker sidan der foredraget "Trivsel i barnehagen" var basert på intervjuer (dette gjaldt 4-6-åringane. De yngste barna vart observert.) vart eg inspirert til å intervjue han på nytt. Han er ein ettertenksom unge og er glad i å fortelje om det han grublar på / har funne løysninga på / fantaserar om. Eg intervjua han etter middag på laurdag medan lillesøster var i bursdagsfest - så han var mett og fornøyd og hadde lyst å bli intervjua. Ingen barn skada i denne samanheng (heller) altså! Nokon av spørsmåla fann eg på nett etter å ha googla "Intervjue barn 5 år", og nokon har eg laga sjølv.

1. Kva synes du er det morsommaste i livet?
-at eg får gåver.

2. Kva ville du ha kjøpt om du kunne kjøpe kva som helst i verda, og fikk kjøpe tre ting?
-tre Lego Chima-ting: Lavalborga, reveborga og gorillaborga!

3. Kva ville du ha gjort om du var aleine i eit rom og ville bli kjempeglad?
-hvis det var på eit rom det var lego, så hadde eg leika med lego.

4. Kva gjør engler?
- de flyr.

5. Kva eventyr ville du helst ha vore ein del av?
- eit legoeventyr

6. Kva er det morsommaste du har gjort i dag?
- alt! Leike med lego.

7. Kva skjer når ein døyr?
- man blir begravd nedi jorda slik at det kan vokse blomster.

8. Hvis du fikk velgje noko som mamma og pappa skal slutte med, kva ville det ha vore?
- at de skal slutte å seie at eg ikkje får spise jordbæryoghurt til middag.

9. Kva synes du er de fem beste tingene med mamma og pappa?
- At de er snille med oss, at de koser med oss, at man kan tulle og tøyse med de, at de passer på at vi ikkje går oss vill og at de vil gå på tur med oss.

10. Kordan ville du bygd ei spøkelsesfelle om du skulle fange eit spøkelse?
- samle blad og pinner og eg festa saman med eit tau. Og når spøkelsene trakka på de så blir de fanga opp i eit nett og kasta heilt til Afrika.

11. Kva jobber mamma med?
- å gje pengar til andre mennesker som vil spele teater, band og show og ting.

12. Kva jobber pappa med?
 - det er vanskelig. Eg veit ingenting.

13. Korleis veit du at mamma og pappa elsker deg?
- fordi de har gitt meg eit navn de elskar.
Etter at han kom seg forbi lego-fasen de første spørsmålene synes eg han hadde nydlege svar! Særleg synes eg svaret på spørsmål nummer 7 var rørande og fint. Skal vi tolke svarene på spørsmål 8 og 9 trur eg at både eg og mannen kan klappe oss sjølve på skulderen, i den grad vi innimellom set spørsmålsteikn ved om vi gjør ein ok jobb, så ser det ut som om vi gjør det :)

Takk for intervjuet storebror! Vi digger deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...