tirsdag 12. november 2013

Vaniljeruter

Kor mange måtar finnes det for å få vaniljekrem inni gjærbakst?

Vi prøvde ut Vaniljeruter etter oppskrift frå Tine som vi fann i eit reklamebakehefte frå; ja; Tine (Her kan du med fordel bytte ut "vi" med "eg") etter søndagsturen vår i Kanadaskogen. Det var jo farsdag og det er ein grunn til å bake noko godt! Merkleg deig med mykje smør - så kjevle ut til omtrent ein firekant før ein smører ut vaniljekrem på eine halvdelen. Brett og skjær i passe biter. Hev og steik på 150 grader (!) i 6 minutter. Oppskrift finner du på tine.no.
Sjølv om det var farsdag var det meldt snø til veka (men etter at gårsdagens storm har roa seg er det no blå himmel og fleire varmegrader i Bergen), så mannen måtte ta med bilen bort til ein x-kollga med nøkkel til x-arbeidsplassen med god plass til det meste for å skifte til vinterdekk. Da var eg ei grådig flott kone og sendte med han varme vaniljeruter til begge to (saman med ein kommando eit ønske om å komme tilbake til kveldsmat - det må da vere måte på velvilje).
Ingenting i vegen med dette! I dag er det baking på nytt. Eg skal prøve meg på ei cappuccinokake med masse kaffi, for for ein gongs skuld skal eg ikkje bake noko til barn! Eg har invitert nabomammaer på besøk i kveld, mange kunne komme, nokon kunne ikkje, men vi blir 10 damer i stua, og det betyr kake, kaffi og te. Twist og frukt - her skal det tytast! Vi er så heldige som har så mange flotte folk i umiddelbar nærleik. Vanlegvis treffast vi med mann og barn, og oftast tilfeldig, men no skal vi treffast berre oss damene - det er på tide!

2 kommentarer:

  1. MMmmmmmh, det så godt ut!
    Vet du - jeg gikk igjennom kommentarer inne hos meg, og fant to koselige kommentarer fra deg, som jeg ikke har sett før... (skylder på ammetåka) ;)
    Så da fant jeg veien hit, og nå har jeg sittet å klikket inn på mange innlegg, og kost meg her hos deg... Og akkurat nå, ser jeg i mitt sidesyn, at jeg må klikke meg inn på "mangokylling" også! for det hørtes spennende ut :)

    Takk for trivelige kommentarer hos meg, og velkommen tilbake :)
    *klemmer*

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...