fredag 14. februar 2014

Trening!

I dag skal eg på trening igjen etter tre heile veker (og ein dag) med høgst ufrivillig treningspause. Ikkje berre har eg ikkje trena, eg har vore sjuk, spist lite, vore så masse i sofaen at den begynner å nuppe seg på "min" plass! (neida - den tåler såpass) Eg tenkjer muskelsvinn, men det er kanskje å ta litt vel hardt i. Men får å seie det slik; da eg var på massasje i begynnelsen av desember sa massøren "eg kjenner at du trener ein del spinning, du har stor muskelmasse i beina". I dag hadde ho vel sagt "eg kjenner at du er ein slapp og lat sofagris. Det er eit sant under at du har komt deg opp trappene hit i dag."

Eg begynner forsiktig med 30 minutters spinning, men kanskje ikkje så forsiktig likevel. 30-20-10 er basert på ny forskning som viser at å trene maks intensitet over kort periode er like bra (og kanskje betre) enn å trene mindre belastning over lengre tid. Dette er ein av de tøffaste intervalltimane på sats. Her skal det gjøre vondt! Eg HATER desse timane, eg liker betre langkøyring, men de er effektive for å komme i gang igjen. Ønsk meg lykke til!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...