lørdag 1. mars 2014

Søppelmat!

Biletene på dette innlegget er frå ost-og-vin-kveld med venninner i haust. Kvalitetsmat, ikkje ferdigmat frå frysaren som eg kjem til å kose meg med :)
Dette fatet har eg arva av mormor - digger det!
Når eg er aleine elsker eg å spise forann TV. Eg liker å ha høy lyd på. Slik at eg faktisk kan høyre det som blir sagt, rett og slett. Når ungane sover i kjellaren lar eg ikkje lyden vere lågare enn at eg kan høyre den, men den er aldri så høg at eg klarer å høyre noko over kbekkebrødknasinga mi. Når eg er aleine er det digg å kombinere bråkete mat med TV. Easy to please!

Heimelaga ripsgele og trekniv frå Maihaugen.
Du må tru eg har handla inn mengder av forbudt egomat til denne helga! Eg snakker frossen posjonspai frå frysedisken. Pepsi Max. Salatpose for ein. Ferdiglaga raspeballer i 4pk som eg liker å dele opp og steike - nam! Sjokolade. Eg veit at eg kjem til å bli kvalm og dassen av dritmaten, men dette er mykje som eg aldri spiser ellers! Egomiddag har ikkje vore eitt tema på 6 år. Faktisk er det det eg gler meg mest til!
Eg har lånt meg lydbok som eg skal ha på høgtaler fordi eg ikkje trenger å ta omsyn til nokon andre. Også skal eg bruke dagen på å rydde. Berre for å oppleve at det er ryddig heilt til i morgon kveld! Strøk nummer to på dørene - knallbra og ferdig arbeid!

Jada. Eg føler meg veldig aleine, særleg når kvelden kom i går. Og eg gler meg MASSE til at alle tre kjem heim igjen i morgon! De er tusenmillionerganger betre enn frossen pai og brus!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...