lørdag 3. mai 2014

Blå drakeegg

Eg fann dette tipset på nettet i påska, og vi måtte sjølvsagt prøve det ut! Eg bruker cacas sin konditorfarge, og den er så konsentrert at eg trur at det hadde vore best om eg hadde brukt vanleg konditorfarge frå idun. På bileta på nettet var det kun i sprekkene at fargen kom, men med cacas sin farge trakk det igjennom skallet ellers også.

Men slik gjør ein det i alle fall:

Kok ønska mengde egg. Etter at de er avkjølte knuser du skallet litt før du leggjer eggene (med skallet på) i ein pose med litt konditorfarge. Pass på at egget er dekka av farge. La dette ligge i ti minutter før du vasker av eggene og skreller de. No har fargen festa seg i det kvite der eggeskallet hadde sprekker. Vips: drakeegg!
Vi trudde ungane kom til å bli frå seg av begeistring - men de såg på eggene og sa "nei, takk" så de var det eg og mannen som åt. Ved nærmare ettertanke synas ikkje eg at det var så rart. Det ser ikkje heilt bra ut.
Brødskive med drakeegg og røyka laks. Påskesnadder :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...