tirsdag 17. juni 2014

Ein ny tur?

I dag melder eg meg som interessert til å vere testfamilie gjennom LikenShare, der eg - om eg er superjulenisseheldig - får reise på ein ny "Syden"-ferie med mann og barn! Vi reiste med Apollo i mai når vi var på Mallorca, og var kjempefornøyd med de! Eg og mannen har reist på chartertur ein gong før, til Grand Canaria i 2003; og da reiste vi med Star Tour. Vi var fornøyde da også :) Reisen vi no kanskje får er med Star Tour, og går til ein av deira Blue Village-hoteller. Der får ein teste ut eit Blue Village-hotell og tilboda som er der. Kjempespanande!

Eg falt heilt for dette - på Rhodos:

Bilete lånt frå nettsida til Star Tour.

Dette hotellet er i nærleiken av ei strand, noko vi synas eg ekstra kjekt! Flott med spananande basseng, men kan vi ønske oss i pose og sekk er strand også supert! Ja takk begge deler!

Så da krysser vi fingrane for at vi er den heldige familien som får reise på tur med Star Tour! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...