søndag 8. juni 2014

Masse vil ha meir!

Eg veit ikkje heilt om denne ferie-i-mai er noko for oss. Vi vil jo berre ha meir, meir, meir!

Dagleg spør lillesøster om vi kan reise tilbake "på Mallokka". "Vææææj så sniiilll!"
Storebror sukker på veg til bilen om morgonen og seier "Åh, eg skulle ønske vi hadde sommarferie slik at eg kunne bade i Angry Birds-bassenget heile dagen!"
Der eg rett etter ferien sa "godt det kun er 6 veker til sommarferien" freser eg no "4 veker igjen til ferien? WHAT? Korleis skal vi gidde å komme oss igjennom det!"#¤%" (dette seier eg til mannen, ikkje til ungane - det må da vere måte på.)

Mannen på sin side er framleis høg på livet etter å ha gjennomført 3 år med etterutdanning med gode karakterer, og ikkje minst happy for å endelig vere tilbake på yndlingsarbeidsplassen of all times. Derfor trur eg ikkje han kan kjenne noko anna enn glede akkurat no :)

Vi andre - vi må vente i fire veker til. Godt at eg er happy igjen alt i morgon da - bonusfri! :D
Ja takk. Meir av dette!

1 kommentar:

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...