lørdag 23. august 2014

Juicer

Eg har lenge hatt lyst på ein eigen juicer. Eg har brukt tid på å lese meg opp på kva som er best av presse eller sentrifuge, og heilt ærleg tenkt at "dette prioriterer eg ikkje" når eg har sett juicere med prislapp på nesten 20.000!

No er eg og mannen så heldig at vi er med ein ei utvalgt "gruppe" som gjør at vi innimellom kan velgje oss ut produkter gratis. Da eg såg at de hadde fått juicer i utvalget sitt bestilte eg den med ein gong!
Vi har juica ulike typer melon, gulerøtter, epler og appelsin. Eg har hatt ein lime oppi alle juicene eg har laga sidan eg synas det gjer ein frisk smak. Eg er allergisk mot eple; det har gått greit - men eg trur eg skal kutte det ut. Eg har lyst å prøve grønnkål, og sjølvsagt mango som eg ELSKER! Denne som er på biletet var ein grøn juice, ein halv piel de sapo (utan skal, men med frø), to grønne epler (med alt) og ein lime (skrella).
Det var ein deilig juice! Alt har smakt godt så langt - ein kan kanskje ikkje bomme? Maskina er enkel å reingjøre, og det er superraskt å lage juice! Maskina tar litt plass, men pytt pytt. Eg liker den! :)

2 kommentarer:

  1. Hvilket merke har denne juiceren? Jeg tror det er "ymse" blant slike maskiner og synes det er greit med en liten anbefaling;)

    Ha ei fortsatt fin helg, og tusen takk for at du er med og feirer 4 år hos meg - lykke til:)

    SvarSlett
  2. http://www.philips.co.uk/c-p/HR1863_01/viva-collection-700-w-2-litre-xl-tube

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...