onsdag 17. september 2014

D-pearls

Frå LikenShare fikk eg tilsendt ein pakke med D-pearls til utprøving. Etter denne knallsommaren er det vel knapt eit menneske i dette land som lider av D-vitaminmangel - men det er jo opplest og vedtatt at det er vanskelig å få nok D-vitaminer her oppe i nord. Hos oss går det i tran, sana-sol eller vitaminbjørner på vinterhalvåret (alt etter kven du spør), så i år har eg tjuvstarta på tilskotssesongen med ein liten gul pille kvar kveld.
Pillen er så liten at ein fint kan svelge den ned utan vatn, og ein kan også tygge den. Vitaminen er "blanda" med god olivenolje - så når eg tygger den smaker det faktisk godt! Frisk olivenoljesmak er deilig - nesten så eg burde ha dyppa litt focaccia i det! ;) Det hadde blitt vanskelig, for det er ikkje store perla:
So far so good! I tillegg utnytter eg sola så mykje eg kan, så det er vel nummeret før det blir vitaminoverdose her. Neida. Joda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...