fredag 31. oktober 2014

Fredag!


Frå Vil Vite-besøk tidlegare i oktober.
Lillesøster digga roboten!
Fredagen er her! Det er planleggingsdag i barnehagen, så lillesøster har vore jobbedame i dag. Først hos meg, så hos mannen frå lunch (han har buffet til lunch kvar dag, så det er på sin plass!) Kjekt med assistent på jobb! :) Og tydleg kor mykje energi som ligger inni ein liten kropp som er vandt med barnehagekvardag - ikkje kontorkvardag!

I går skippa eg styrketrening for å heller rydde hus. Når det er oppussing og rot og støv overalt er det ikkje så inspirerande å smårydde. Derfor har det den siste veka vore på grensa til "ÅH EG BLIR GAL!"-rotete, så i går måtte eg berre prioritere. Det er heile 4 veker sidan vi støvsuga! Galskap! Vi skal ha Halloweenfest i helga, så huset må sjå meir (u)hyggeleg enn no! Eg fikk i alle fall rydda ein del i går, medan mannen satte på de siste skapdørene på soverommet og monterte sengelamper. I dag skal vi skjære ut gresskar, lage pai og rydde enda meir.

Soverommet er enda ikkje ferdig, sjølv om vi hadde trudd at det kanskje kom til å vere det, men det utnyttar vi berre ved å bruke det som oppbevaringsrom for alle kommodene og eskene vi snart håpar på å kvitte oss med. Vips så ser huset ok ut, og vi passer på å holde døra lukka på laurdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...