onsdag 19. november 2014

Eg *hjerte Guylian!

På lik linje med M&M (og tidlegare Mariannedrops) er ein boks Guyliansjokolade eit must når eg ein sjeldan gong er innom taxfree. Da vi var på Mallorca i mai kjøpte vi med oss ein boks med det eg meiner er verdens beste sjokolade heim. Vi sparte den lenge før vi opna den, og eg vart så skuffa da eg såg at den var blass i fargen, samtidig som den var krumlete i konsistensen. Den skal vere blank og den skal vere mjuk. Eg bestemte meg (faktisk) for å sende ein klagemail til Guylian.

Eg var både høfleg og full av komplimenter i mailen, men skreiv at vi jo var skuffa. Nokre veker gjekk før eg fikk eit langt og hyggleg svar der de bad meg om å sende bilete av boksen og innholdet:
Altså. Sjølv om verdens beste sjokolade kanskje ikkje var akkurat det i denne omgang er den framleis fantastisk god, så boksen var jo tom! Men bilete kunne de jo få.

Eg fikk mail igjen etter ei veke der de beklaga at eg hadde fått eit dårleg produkt. Det var ikkje registrert feil i deira systemer, men på bakgrunn av det eg skriev i mailen trudde de kanskje at sjokoladen hadde blitt feillagra på flyplassen. Mest sannsynleg hadde det komt luft til. Og som plaster så såret, og for at eg skulle få gjenoppleve at Guylian var eit kvalitetsprodukt, så ville de sende meg ein boks med sjokolade.

Midt i middagstid sist veke ringte posten på døra med ein spanande pakke. SJOKOLADE! Med handsignert kort og express-levering hadde verdens beste sjokoladefabrikk sendt meg ein STOR boks med verdens beste sjokolade. Er det mogleg å vere heldigare???
Sidan vi fikk sjokolade på døra midt i veka så vart det sjølvsagt sjokolade til dessert. Midt i veka. Eg har ikkje latt ungane smake Guylian før, med VILJE og no er det nesten så eg angrar, De har smak for kvalitet de også, og har spurt kvar ettermiddag om det er "sjokoladen din til dessert i dag?" I helga tok eg og mannen oss kvar vår bit medan vi hadde funne fram noko Halloweensnoprestar til ungane. Lillesøster kasta berre eit blikk på nillesjokoladen og hylte "NEEEEEIIII! JEG VIL HA MAMMA SIN SJOKOLADE!" Så da vart det jo det. Hahaha, digger Guylian alstå! Hjerte hjerte!

2 kommentarer:

  1. Haha, så det lønner seg å klage altså? :-p Har aldri smakt den sjokoladen før.. kanskje jeg må prøve en gang :)

    SvarSlett
  2. Det lønner seg ikkje alltid, men ofte! Du MÅ prøve denne! Verdens beste!!:)

    SvarSlett

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...