lørdag 15. november 2014

Finfin laurdag!

Etter ei bra veke med mange kjekke opplevelser ventar no ei bra helg! Lillesøster skal i bursdagsfest i dag, og da skal eg og storebror utnytte finværet og gå oss ein fjelltur. Mannen skal på ikea og handle siste rest av det vi trenger til de nye garderobeskapene våre - snart er soverommet ferdig! Etterpå skal vi til byn og spise middag før vi skal på kino og sjå "Karsten og Petra feirer jul". Det er på sin plass med julefilm sidan vi denne veka har bakt til Pepperkakebyen. Det har lukta pepperkaker i heile huset - og slikt får ein julestemning av!
Utsikt frå bilen på veg frå fjellet og ned til Byrkjelo.
Eg gler meg mest til fjellturen saman med storebror. Det er luksus med berre ein unge, og masser av tid til å snakke saman. Det foregår mykje mellom øyrene på den førsteklassingen som eg gler meg til å høyre om. Han gler seg mest til rosinstopp på vegen opp og kakao på toppen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...