onsdag 11. februar 2015

Kom deg ut-dagen på Fløyen

Søndag 25.januar var det Kom deg ut-dagen i regi av Den Norske Turistforeningen. Det var fleire arrangement i heile Noreg. Vi var på Fløyen der ein fikk gratis tur med Fløybanen opp fram til kl.11. Vel oppe var det denne utsikta som venta:
Uansett kor mange gongar eg er der oppe blir eg ikkje lei av dette synet! Og særleg når det er blåblå himmel!

Vi tok bana saman med venner som hadde ski. Sjølv hadde vi med oss akebrett til ungane. I Trollskogen hadde de gjort klart fleire aktiviteter. Der var veldig masse snø, og ganske vanskelig å komme seg fram for barneføtter. Eg ler framleis av minnet av storebror som står i snø opp til livet og er frustrert "Dette er IKKE den beste ideen vi har hatt!"
Like etter at vi var på plass ringte telefonen min, og eg måtte på jobb iløpet av dagen. Så da vart vi veldig effektive og gjekk rett på det som alltid er eit høgdepunkt: Lunch!
Termosar i vottane :)
Vi fann oss ein benk i solskinnet og kjente at det faktisk var varme i strålane! Nydleg!
Storebror med god hue frå Janus.
Etter lunch satte vi oss to og to på akebrettene og aka heile vegen ned! Det er langt og skikkelig gøy!! Det å ake ned frå Fløyen er ein klassiker, og sjølv om eg har budd i Bergen i snart 14 år har eg ikkje gjort det før. Vi skal absolutt gjøre det igjen, men kanskje når ungane har blitt litt større, for det er unektleg trangt å sitte to på eit lite barneakebrett. Både eg og mannen var heilt stive og støle (særleg i armane som hadde tviholdt på bremsene i 20 minutter) i heile kroppen dagen etter. Uansett den gøyaste treningsturen eg har hatt i det siste!
Super utsikt heile vegen ned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...