lørdag 7. mars 2015

Triathlon!

Dette er året eg håpar å prøve meg på ein Triathlon! Derfor er eg i dag på jentetreff i regi av Bergen Triathlonklubb og skal trene meg igjennom store delar av dagen!

75 min svømming
90 min spinning
Lunch på Godt Brød
90 min yoga
75 min jogging

Vesteinnholdet mitt frå 6.september og halvmaraton. Drikke og mat!
Er dette det ein kallar ei treningsøkt? JA!

I kveld har ein av venninnene mine "Farvel-fest", så eg skipper jogginga på slutten av dagen for å rekke heim for at eg skal rekke ut igjen iløpet av kvelden (om eg orkar ;)). Men eg vil tru dette kjem til å gje meg gode minner og støl kropp! Og ikkje minst - og langt viktigare - møter med folk som alt har gjennomført triathlon og kan gje meg gode råd!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...