onsdag 24. juni 2015

Litt av kvart

Initiativet mitt til felles santhansfeiring i nabolaget i går vart ein ubetinga suksess! Folk kom frå alle husene (!) med grillar, mat og stolar. Kjempekjekt! Vi er ein miks av "nyinnflytta" (flytta inn iløpet av de siste 10 åra) med barn og de som bygde husa på 80-talet. Kjempekjekt å ha tid til å snakke skikkelig med alle saman! Flotte folk i alle hus, rett og slett! Og veldig mange hundar - haha! :)
Solnedgang frå verandaen vår <3
Storebror hadde sin siste dag på skulen i går, men skal gå på sfo i ei veke til. Han skal også vere med på Tine Fotballskule i sfo-tida - så han kjem til å ha veldig kjekke dagar! Da eg leverte han i dag tidleg fikk eg sjå 2.klasserommet hans, og når eg hentar han i dag har han fått navn på plassen sin i gangen også. Rett frå 1. til 2.trinn på ein dag :)

I kveld skal vi ikkje ut på sommarfest, men vi må begynne å klargjere for lillesøster sin bursdagsfeiring som er i helga. Når vi suser rundt på alt mogleg anna enn å vere heime ser huset heilt bomba ut - eg gler meg til å få ting i orden igjen. Samtidig som vi pussar opp kjøkkenet blir det sjølvsagt ekstra mykje rot overalt. Enn så lenge ser det ut som om det blir opplett og varmt på laurdag så vi kan vere ute med alle de små gjestane. Da blir kanskje ikkje det nyreine huset vårt rota til heller :) Slik var det i fjor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...