torsdag 25. juni 2015

Teknologifri joggetur

Det er ein (av mange) trend å trene teknologifritt. Å la pulsklokke og mobil ligge igjen heime, også berre springe ut. Høyre på lydane som er der du løper istadenfor musikk. Kjenne etter kor fort du ønskjer å løpe i dag istadenfor å holde seg på den forhåndsbestemte farten. De positive sidene er mange, mellom anna kjenner ein også betre etter korleis dagsformen er noko som kan føre til mindre skader - og også betre progresjon.
I går tok eg ein lenge planlagt bakkeintervalltur. Av den treninga eg gjorde til halvmarathon i fjor var det bakkeintervall det eg merka mest framgang med. Det viste seg å vere lurt i treninga til akkurat den løypa eg var med på sidan den har ein god del bakkar. Eg jogga forbi folk i bakkane, og det var mest sannsynleg fordi eg hadde trent masse i bakkar i opptreninga. No har eg ingen løp eg skal vere med på, men det er lurt å variere uansett.

Eg valgte å trene teknologifritt, mest fordi wimp på mobilen min er litt ute å køyre, så da måtte eg ha hatt med mobil utan musikk. Uansett - eg sprang avgårde utan noko form for måling. Hey hey!

Det var sjølvsagt ingen problem medan eg løp. Eg har jogga masse utan mobil tidlegare, og begynte å bruke det først da eg trente til 21 km i fjor. Men så føltes det som om det gjekk så fort! Men kor fort gjekk det da? Også valgte eg ein anna type intervalltrening med 8 drag. Kor langt vart det? Eg avslutta med ein liten fjelltur sidan eg skulle hente storebror på sfo etterpå, og det er raskare å gå over enn rundt. Men kor mange høgdemeter vart det? På andre sida av fjellet valgte eg å jogge ein omveg slik at eg skulle få ein litt lengre tur. Men kor lang vart turen til saman da?

Det er absolutt ikkje viktig! Men kjekt å vite! Sjølvsagt tar eg berre turen på nytt med mobil, så finner eg ut av det - men farten som eg synas var så god i går, den veit eg ingenting om. Og det må eg berre lære meg å leve med :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...