onsdag 17. juni 2015

Stoltzenyoga 2 år

I går markerte Stoltzenyoga at tilbodet har eksistert i 2 år, og gjennomførte yogaøkt nummer 89 i strålande sol på toppen av Stoltzen!
Denne utsikta altså! Cruisebåtar på veg ut med forhåpentligvis happy turistar som var så heldige å oppleve Bergen i sol. Eg var på plass litt tidlegare enn vanleg, det er ikkje behagelig å komme rett frå trappene og rett inn i ståande kvile med laaaaange inn - og utpust. Det er heilt umogleg å få til, og gjør at eg blir svimmel og uvel.
Derfor tok eg meg god tid opp i går (trudde eg, men var oppe på vanleg tid) og hadde tid til 5 minutter ved Sandvikspilen for å sjå på utsikta, og 10 minutter på platningen i varm og deilig sol!
22 minutter i trappene opp, 90 minutter yoga og 30 minutter ned igjen (eg er pyse deluxe nedover!) - den perfekte måten å tilbringe ein etterlengta soldag!
Sjå kor fint på raudt lys på Bryggen etterpå! Her er klokka 19:45, og det er yrande liv i byn. Heilt herleg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...