lørdag 4. juli 2015

Nedtelling

Storebror har talt ned til sommarferien vår! Han begynte på onsdag, lillesøster på fredag og eg begynner på måndag (men heihå no er det helg først!). Storebror fikk vekkerklokke til bursdagen, og er 50/50 flink å stå opp når den ringer. På tysdag, siste dagen på sfo, gjekk eg ned på rommet hans 20 minutter etter at den ringte for å høyre om han var klar til å stå opp, og kvifor han ikkje stod opp når klokka ringte. "Ahh, sidan dette var siste dagen min tenkte eg at eg kunne ligge her og dra meg litt ekstra!"
Da eg sto opp på onsdagen var han alt voken, "Åhh, mamma! Eg brukte SÅ lang tid på badet i dag tidleg! Heilt aleine! Det var så deilig med fred og ro!"

No kan også eg ta innover meg feriekjensler - etterlenta - som alltid! Vi begynner så smått å pakke bilen i dag. På måndag reiser vi på ferie!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...