lørdag 7. november 2015

Drep ikke en sangfugl

Etter sommaren kom sjefen tilbake på jobb med stjerner i blikket og ein uvanleg interesse for å sette seg i bilen og køyre ein stad - for der kunne ho høyre vidare på Harper Lee si bok "Drep ikke en sangfugl". Dette er ein klassiker, og i min søken etter gode klassikere spurte eg om eg kunne låne den når ho var ferdig. Innimellom høyrer eg på lydbok på veg heim frå jobb, men bruker å velgje de som varer i 5-6 timer. Denne varte nesten i 12 timer!
For nokre veker sidan hadde eg høyrt den ut, og det er jo litt trist å tenkje på at eg i haust har vore over 12 timar i bilkø på veg heim frå jobb. Tida har vore vel anvendt da - med lydbok på! Det tok litt tid å komme inn i den, men rundt CD 3 begynte eg å glede meg til bilturar.

Det er skrive så masse om denne på nettet at det er ikkje noko poeng i at eg skrive om handlinga. Det er ei god bok med overraskande moderne språk. Menneskers natur er vel lik uansett om ein lever i dag eller for 100 år sidan, men tankesettet er heldigvis annleis hos de fleste. I alle fall de fleste eg kjenner. Ein god klassiker, verdt å bruke 12 timar på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...