fredag 22. april 2016

Restegarngenser

I skapet har eg ei fin eske med garn, oppskrifter eg liker og nokon uferdige prosjekter. Eit av de prosjektene har eg jobba med innimellom de to siste åra, men sidan eg ikkje heilt viste kva det skulle bli, eller berre det at strikkeinteressen forsvant like fort som den kom, vart det berre lagt tilbake igjen og igjen.
Typisk restegarnprosjekt, eg trur det skulle bli eit putetrekk kanskje. I dont know. For ein månads tid sidan, rett etter påske, tok eg det fram etter å ha hatt ei LANG strikkepause. Lillesøster snusa rundt meg og spurte "strikker du noe til meg?". Ja, det kunne vel hende at eg gjorde! Vi prøvde den på, og jammen var den romsleg og fin rundt magen hennes. Ok, da blir det ny restegarngenser til lillesøster.
Trådrest på trådrest gjennom heile prosjektet!
Lillsøster fikk ein restegarngenser av babyull i fjor, sjå her, og det er ein av yndlingsgensarane hennes (og mine på ho)! Eg såg fort at på dette prosjektet var for mange masker på pinnen, så eg måtte felle av ein del før eg starta med armer og ragglandsfelling. Derfor vart denne genseren litt rar og skrukkete der, men shit au!
Det gjekk raskt å bli ferdig, og sjølvsagt ekstra kjekt er det å strikke når eg har ein spent og glad mottakar som ventar og spør! Eg festa de siste trådane under barneTV på onsdag og da tok ho den på seg emd ein gong!
Gøy å leike med trådrestar!
Eg strikka armer til 8-åring, men de er akkurat passe lange, så denne vil nok fungere ein vinter til - men det er ok det også. Eg hadde ikkje tråd nok til å strikke lengre armar, og uansett er den eit skapprosjekt som omsider er komt i bruk!
Ho brukte genseren i går og i dag. Dette biletet er frå i dag tidleg, med kul sveis og klar for ein ny dag! Det er ut som om ein ny yndlingsgenser er fødd! Denne er ikkje strikka i babyull, men ho har ikkje klaga over at den klør. Det er skikkelig kaldt om dagen, så vi har funnet fram litt ull igjen, i alle fall på lillesøster, og da er også strikkagenser innanfor!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...