lørdag 27. august 2016

Volvo Lastvagnar

Dette er oppfølgaren til "Doppler", og sidan vi hadde meir tid i bil på lager etter at vi hadde kosa oss med den var det ein selvfølge at vi bevegde oss vidare til denne! Her er Doppler komt til Sverige og møter nokon artige folk. Sonen hans har utvikla ein hysterisk god holdning til faren sin og saman med elgen forsvinner han nesten ut av historia.
Igjen er det Loe sjølv som leser, og boka er full av fotnoter som fungerer perfekt med Loe sin stemme! Dette er annleis og morsomt og hoppande og fint på ein gong! At eg sovna eit par gonger medan vi høyrte på handlar kun om Loe sin monotone stemme og det faktum at det å sitte på i bil gjør meg veldig trøtt. Nok ei knallbok! Det slår meg at eg kanskje liker Loe enda betre etter denne ferien enn er har gjort før. Eg har lest nesten alt han har skrive, men har ikkje likt alt så veldig godt. No er det nesten som om eg bør lese alt på nytt, med Loe sin stemme i hovudet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...