søndag 4. desember 2016

Italienske netter

Kathrine Webb sine bøker bruker eg å like. Denne var for så vidt ikkje eit unntak, men den var for mykje innom politikk og krig til at eg synas at den var tipp-topp heile tida. Den bruket litt tid på å komme i gang, eller dvs, det gjorde den sikkert ikkje; men det tok litt tid før eg begynte å interessere meg for karakterane.
Ei grei bok som ikkje satte store spor (men den trenger ikkje det altså - for å vere god!). Også synas eg den norske oversatte tittelen er skikkelig dum, tittelen senka forventningane mine. Da er den originale tittelen og undertittelen mykje betre: "The Night Falling. A broken land. An ancient war. A reckless love." Der er jo de tre temaene i tittelen, fint!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...