fredag 23. desember 2016

Lille julafta

I dag er tre av oss heime og har tatt juleferie, medan mannen held samfunnet i gang på jobb ein dag meir. Det er fint å tenkje på at det er julafta alt i morgon. Eller, alt og alt fru Blom. Det har vore ein lang desember om ein tenkjer på at det er nummeret før vi burde ha kjøpt inn eit femte adventslys til 1.juledag! Noko som er like sikkert som penger i banken (hahaha, digger det ordtaket!) er at desember er ein travel månad å vere barn i. Det er jo så lenge å vente!! Eg hugsa det godt frå da eg sjølv var barn, og i år har vi hatt to i hus som har venta intenst i snart fem veker. Vi viste at storebror kom til å vere ei tolmodighetsprøve i eigen person i desember, men i år vart lillesøster med på laget - og ein pluss ein har vore tihundremillionar (storebror sitt yndlingstall). De har egla så masse på kvarandre at eg fleire gongar har innført forbun mot å nærme seg søskenet sitt meir enn ein meter. Innført snakkeforbod med mindre det er noko hyggleg. Eg har også markert ulike soner i stua fleire gonger. Og eg har sendt de på kvar sitt rom med beskjed om at "om eg ikkje høyrer eller ser dykk i stua før klokka 17:30, skal de få spele nettbrett fram til Snøfall."
Erfaring tilseier at når 1.juledag kjem senker det seg ein ro over huset. Gåvene er opna. Pinnekjøttet er spist, og snopen er tilgjengelig. Det er som om lufta går ut av ballongen som i heile adventstida har trua med å sprekke. Det er nice.
Tre julekakesorter i år: pepperkaker, kakemenn og sjakkruter.
I dag kjem også finfint besøk frå Florø! Mormor og morfar skal feire jul saman med oss, noko som har vore nok ein ting å glede seg til! Vi spiser julegraut i dag og vi pynter treet - og med det er jula i gang!
Ja, også Reinsdyrbæsj og julebrød - sjølvsagt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...