onsdag 11. januar 2017

Kabalmysteriet

"Kabalmysteriet" av Jostein Gaarder var ein av favorittbøkene mine som ungdom. Eg las den fleire gongar, og på eit eller anna tidspunkt kjøpte eg den også og har hatt den ståande i bokhylla sidan. I jula kjente eg at det var på tide å ta den fram igjen.
Den er jo berre så god! Historie i historie i historie i historie - og der er vi på øya med kortene som plutselig vart levande. Det er akkurat den delen eg likte best som ungdom. Litt meir moden som 35-åring og eg set pris på de filosofiske delane i like stor grad. Og purpurbrusen? Den høyres fantastisk ut!
Kosepus kjem på fanget med det samme eg setter meg ned.
Eg har lest det meste av Jostein Gaarder, og den neste eg skal lese (lurer på om det blir for tredje gong?) er "Sofies verden". Den har eg også i bokhylla. Men eg fikk så mange bøker til jul at det er spørs om den ikkje må vente litt.
Klar for lesestund vedsidan av juletreet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...