onsdag 18. januar 2017

Pannebånd

For lenge sidan skreiv eg ut ei oppskrift på panneband via Nøstebarna sine nettsider. No ser eg at oppskrifta er vekke, men det er for så vidt ikkje noko spesielt ved den. Men det stod at vi skulle strikke med trippelt garn! Eg handla inn garn på nille, og med dobbelt garn (trippelt vart altfor masse!) og oppgitte masker, vart pannebandet for lite for lillesøster! Eg sydde det saman på toppen, og "vips" (hahaha) vart det ei misslykka hue til babyen.
Nytt forsøk! Eg hadde kjøpt inn garn til to panneband. No tok eg litt færre masker. Da vart den akkurat lang nok til at det akkurat passer til lillesøster. Da kan eg gje den vekk i gåve i mars, da har vi eit søskenbarn som blir 6 år.
For den vart jo så søt med den lille sløyfta på! Bak er den øka og minska i maskene slik at den er smalere bak på hovudet. Eg likte de eigentlig ganske godt, så eg trur eg vil kjøpe inn meir garn og strikke nokon fleire. Superraske var de også - gjort på ein ettermiddag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...