fredag 17. februar 2017

Fin arbeidsdag

Favorittarbeidsdagane mine er de dagane eg ikkje er på kontoret. Eg liker godt kontordelen av jobben min (heldigvis - det er jo det som er jobben min), men eg skal også holde meg informert og oppdatert, og der kjem det inn ekstra gøye ting. Som konferanser! Det elsker eg! Tilbake på skulebenken berre for ein dag. Få inspirasjon, nye tankar og knytte kontakter. For ikkje å gløyme pausematen og den gode lunchen!
Bergen = brostein
I ettermiddag har begge ungan med seg venner heim frå sfo. Mannen skal ta med seg gutane på kino for å sjå den nye Lego Batman-filmen før det skal gå over i overnatting. Fire unger er mindre enn to; så eg tenkjer at eg skal få ein tjuvstart på klesvasken og kanskje til og med få lest litt.

God fredag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...