onsdag 15. februar 2017

Raud refleksgarnhue



Etter at eg strikka to huer med -nille sitt refleksgarn i desember har eg vore på utkikk etter raudt refleksgarn sidan det var den fargen storebror ønska seg. Eg klaga litt på fargeutvalget til ei venninne, og da kunne ho fortelje meg at på Sparkjøp hadde de raudt garn! Glede! Eg kunne vist ikkje bruke samme oppskrift, men Sparkjøp hadde gode nettsider med oppskrifter til garnet sitt.


Storebror liker ikkje baggy huer, og det var akkurat det de hadde oppskrift til. Eg hadde også kun raska med meg to nøster, ikkje tre som ein skulle bruke til de store huene, så derfor prøvde eg meg litt fram på lengda slik at hua skulle sitte inntil også midt oppå!


Eg synas ikkje det var heilt tipp-topp. Eg var usikker på kor lang hua ville bli etter påbegynt felling, og begynte tydlegvis å felle litt for tidleg. Hua passar, med den er akkurat passe. Den kunne god ha vore ein cm lenger. Og det hadde eg jo garn til også!

Jaja. Slik går det ofte (alltid) når eg skal tenkje sjølv på strikking. Men så lenge det er til eigne barn er det innafor! Han likte den. Og DET er det viktigste!
Her er det ferdige produktet. Eg tenkte eg skulle ta bilete av den på guten, men no er hus forsvunnet ut av huset, og kven veit om og når den dukkar opp igjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...