tirsdag 7. februar 2017

Knorr middagskit

Gjennom Buzzador fikk vi tilsendt ei pakke med to av Knorr sine middagskit; Mexican Enchiladas og Thai Green Curry. Begge var til to porsjoner, så vi tenkte at vi skulle lage de til kveldsmat ei helg.

Men så kom og gjekk helgene utan at vi var heime samtidig på kveldstid, så på søndag fant eg fram denne for å lage den til middag.
Storebror var i bursdag, så det var berre tre til bords. Eg spedde på med ekstra kylling og serverte salat ved sidan av, så da var det nok til to store og ein liten. Smaken var veldig god! Eg har tidlegare opplevd at Knorr sine produkter stort sett smakar salt; det stemmer ikkje her!
MEN - det var altfor masse emballasje i pakken slik at posane skulle ligge fint - det er heilt unødvendig! Posane var også så tjukke at det ikkje gjekk ann å åpne de ved å dra de opne slik som vist, her måtte eg inn med saks. Ikkje noko big deal, men litt irriterande.
Thai Green Curry lar vi ligge til ein kveld der begge er heime og gjerne litt sultne. Til tross for dum innpakking var smaken så god på den som vi har prøvd at eg gler meg til å smake neste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...