fredag 5. mai 2017

Gullaksdalen - i brytningstid

Gullaksdalen i Alvøskogen er min rekreasjonshimmel! Aller best er det når eg er så heldig å vere der aleine. Med berre naturlydar rundt meg. Denne turen var det issmelting - det drypte overalt!
April i Bergen vart eit samansurium av vær. Har du forresten høyrt om drikkeleiken der ein trekker for gardinene, også gjettar alle ein årstid før ein kikkar ut? Den som taper må drikke.
Derfor har eg i vår vaska og pakka vekk vinterdressane til ungane tre gonger. Så himla positivt innstilt til våren. Det kan eg leggje frå meg til neste år. Rydd vekk i mai. Ikkje før.
Men Gullaksdalen. Vakker alle årstider!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...