tirsdag 23. mai 2017

Kveldstur til Lyderhorn

Ein dag litt tidleg i mai vart eg og lillesøster med mannen og storebror på speideren for å ro kano. Vi har shoppa speidermøter ein del - om de har nokon ekstra kjekke planar OG det er fint vær, hiver vi oss gjerne på!

Etter ein time på vatnet der vi mellom anna kunne ro heilt inntil eit måkerede med to egg i som låg like over vannoverflaten på ein ellers uframkommelig stad, sendte eg melding til ei venninne som bur like ved Lyderhorn. Hei, blir du med på kveldstur? Det ville ho, og ho kunne vise meg ein veg opp som eg ikkje har gått før! Dobbel lykke!
Slik såg det ut på toppen i 21-tida på kvelden. Så nydleg!! På veg ned igjen skravla vi så masse at vi mista stien vår og stod til slutt tvekroka midt utpå ei myr og lo og lo! Men vi kom oss ned igjen, med ein liten runde utanom stien. Shit au!

Eg var seint heime, men åh så deilig med ein skravletur opp Lyderhorn!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...