torsdag 21. september 2017

Sol- og regnværstur

I vinter begynte eg å gå turar i skogen eit par gongar i veka for å få frisk luft og kanskje litt dagslys om eg var heldig. I sommar har det ikkje blitt så mange slike turar, så no er det nesten så eg gler meg til hausten kjem skikkelig slik at fjell er uaktuelt og skog kjem på dagsorden igjen.
Været har vore så variert i sommar, og ein må liksom kle seg for allslags vær. I august gjekk eg skogstur med ei venninne, og vi gjekk i regnjakke og joggesko. Finfint (men litt varm og klamt) i begynnelsen, vått på slutten. Bileta her er frå ein tur eg gjekk aleine - den gongen heldigvis med støvler og regnjakke. For etter sola kjem regnet, også avslutta vi med sol igjen. Samma det - bringebær og blåbær er uansett ekstra gode når de er våte av regn! Mmm, eg gler meg til nokon skikkelige hauststormar! DA skal eg ut og gå da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...