lørdag 23. september 2017

VM-byen Bergen

Vi er alt inni VM-helg nummer to, også er det over! Det har på mange måtar vore stor stas å bu og jobbe i VM-byen Bergen - vi er mange erfaringar rikare alle saman trur eg! Og ikkje minst håpar eg at eit bilfritt sentrum kanskje har blitt ein ide hos fleire. Det har vore så stille og roleg i byn om morgonen. før sykelistane, med ingen bussar gjennom Noregs travlaste bussgate; Christies gate, der eg går av bussen kvar morgon. Her er det vanlegvis 22 000 reisande kvar dag! Denne veka har alle de blitt slusa til Bystasjonen. Da har vi vel vist at det går ann?
Sist helg vart nytt i sola på verandaen, og da boka mi var utlest og grillmaten hadde sunket litt, tok eg turen opp på Lyderhorn. Eg trur eg aldri blir lei sol og fjell. Himmel og hav. Det er berre så nydleg!
På søndagen sykla damene og mennene kvar sitt temporitt over Askøybrua og vidare forbi i bakgården vår. Her er vi på plass for å heie damene fram!
Nokon timar seinare var vi på plass igjen for å heie på mennene! Stor stemning og masse kjentfolk! Også er det gøy å vifte med flagg ein anna dag enn 17.mai!
Vi skal få med oss noko VM-stemning denne helga også. Det har vore litt vanskelig i veka sidan vi har jobba, men no er det endelig helg igjen og vi tar turen til byn for å heie der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...