tirsdag 26. september 2017

Stavanger

I påska vant mannen noko så kjekt som ei gratis hotellovernatting! Den valgte vi å ta i Stavanger i begynnelsen av september slik at vi ikkje måtte ha stor barnevaktjobb i forkant. Og for å gjøre helga enda betre - så lånte vi Tesla til køyreturen!
Når nøkkelen ser slik ut :)
Vi er ikkje interesserte i bilar nokon av oss, men eg synas Tesla er så utruleg fin, og eg er superglad for at det er MANGE slike på vegane i Bergen! No skulle eg prøvekøyre den i timesvis også!
Så mange fancye duppetitter! Love it! Og ein batterikapasitet på topp! Vi kunne ha køyrt t/r Bergen-Stavanger på batteriet, men vi tok oss ein superlader-pause ved Haugesund på veg heim. Berre for å sleppe å kjenne på rekkeviddeangst.
I Stavanger hadde vi resten av laurdagen på å vandre i gatene, shoppe litt, spise og slappe av.


Det var varmt og godt i sola, så vi kunne sitte ute og spise! Det er ikkje kvardagskost! På kvelden åt vi deilig indisk før vi gjekk på ein av barane langs vågen og drakk Mojito.
Dagen etter var det ikkje anna å gjøre enn å spise lang frukost og pakke oss ut. Heimturen i Teslaen var knall! Hahaha. eg ville ikkje levere den frå meg da vi kom heim! Meeeen, vi beholder Qashqaien nokon år til :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så kjekt at du leggjer igjen ein kommentar!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...